Cum sa ai o viata sociala fara sa-ti strici viata sanatoasa

Category:

Mit: Nu poti fi si la zi cu obiectivele tale de sanatate si sa-ti mentii o viata sociala distractiva.

Realitate: Echilibrul dintre o viata sanatoasa si o viata sociala sanatoasa este de fapt destul de usor de realizat – daca esti destul de istet.

Cand iesi in oras cu prietenii sau iti iei o bine-meritata vacanta, nu trebuie sa mananci varza si brocoli si sa faci cardio – nici nu trebuie sa-ti sacrifici obiceiurile sanatoase pentru a adauga putina distractie in rutina de zi cu zi. Pentru a-ti mentine o viata sociala grozava fara a renunta la obiceiurile sanatoase, arunca o privire la urmatoarele 6 sfaturi.

Ia inghitituri mici

Unul din cele mai mari saboataje pentru obiectivele tale se poate gasi la bar. Alcoolul, nu numai ca are un numar mare de calorii, dar o sambata seara cu prea multa bautura poate deraia de la cele mai bune intentii, la o duminica dimineata in care se invarte camera cu tine. Nu inseamna ca trebuie sa te abtii complet, dar daca iesi cu prietenii, incearca sa te limitezi la un pahar. Daca vrei sa bei cateva beri, urmeaza regula one-to-one: pentru fiecare bautura alcoolica, bea un pahar de apa. Acest lucru te va ajuta sa ramai la programul normal dimineata.

Planifica-ți mesele

Alimentatia sanatoasa este ca „o bucata de tort” atunci cand ai control asupra meselor – dar nu si atunci cand mergi la o petrecere plina de snacks-uri apetisante. Pentru a rămâne pe drumul cel bun, fara a sta acasa, pregateste-ti in prealabil un plan de alimentatie. Inainte sa plecati, asigurati-va ca v-ati alimentat cu o masa sanatoasa, astfel incat abaterile de la dieta, cum ar fi branza brie si pizza, sa fie mai putin tentante. Va puteti aduce chiar si propriile dumneavoastră snacks-uri sanatoase, de exemplu migdale sau edemame.

Regandeste gustarea de la brunch

Pare greu de renuntat la ritualul de sambata dimineata cu gasca. Dar nici nu este nevoie! Il poti schimba cu ceva mai sănătos. Decat sa sari peste timpul petrecut cu gasca care iti place atat de mult, inlocuieste acea gustare dintre mese cu o activitate de grup mai sanatoasa, cum ar fi yoga si suc verde.  Mult timp de socializare si nicio vina.

Cere portii mai mici

Frica de pastele Alfredo nu ar trebui sa te impiedice sa vizitezi acel nou restaurant italian. Cand mergi in oras sa mananci, poti reduce daunele, cerand portii mai mici, din moment ce restaurantele au tendinta de a servi prea mult. In cazul in care restaurantul nu ofera o portie de dimensiuni mai mici, rugati-l pe ospatar sa va puna la pachet jumatate din portie inainte sa va aduca farfuria la masa.

Programeaza-ti timpul de gimnastica dimineata

Cu totii am avut cele mai bune intentii de a merge la sala doar ca sa fim luati prin surprindere de câteva ore in plus de stat peste program.  Pentru a evita sa va simtit vinovat pentru ca nu ati fost la sala, incercati sa mergeti dimineata. In acest fel, indiferent de cum ti se modifica ziua, te vei simti bine ca nu ai uitat de rutina de fitness.

Imbunatateste-ți calatoriile

Decat sa iti rezervi o vacanta pe plaja la un hotel all-inclusive, unde sa lenevești, sa bei toata ziua si sa-ti cheltui banii la bufet, mai bine iti iei o vacanta care include yoga, drumetii, excursii sau ski. Vei avea mai mult de câștigat.

 Surse suplimentare de informare: http://blog.myfitnesspal.com